Протягом минулого, 2020 року, до Кремінської райдержадміністрації, надійшло 834 (2019 р. - 883) звернення, з них 802 (2019 р. - 772) письмових, 32 (2019 р. - 111) громадянина звернулися на особистому прийомі до голови райдержадміністрації та його заступників. У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року кількість звернень зменшилась на 49.
Найбільш злободенними за 12 місяців 2020 року були такі питання(у порівнянні з 2019 роком): соціального захисту – 558 або 67 % (533 або 60 %), з них найбільша кількість звернень з питань призначення житлових субсидій, що пов’язано зі змінами в законодавстві щодо надання житлової субсидії; комунального господарства – 86 або 10 % (231 або 26 %); забезпечення законності та правопорядку – 49 або 6 % (18 або 2 %); сільського господарства – 48 або 6 % (30 або 4 %); охорони здоров’я - 36, або 4 % (26 або 3 %).
За результатами розгляду звернень громадян у 2020 році питання вирішені по суті у 144 зверненнях, направлено 559 листів з роз’ясненнями.
За 2020 рік до центральних органів виконавчої влади звернулося 757 мешканців Кремінського району, із них до: Офісу Президента – 3, Кабінету Міністрів України – 689 (689 звернень було направлено з «Урядової гарячої лінії»), Верховної Ради – 1, облдержадміністрації – 47 (25 звернень було направлено з «Гарячої лінії голови облдержадміністрації»).
Загальна кількість звернень у вищі органи влади у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року зменшилась на 3.
За 12 місяців 2020 року на «Урядову гарячу лінію» та «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» звернулося 714 мешканців міста Кремінної та Кремінського району. Звернення з вищих органів вирішені по суті та надані відповідні роз’яснення.
Серед усіх звернень колективні складають 23 або 3 %.
Головою райдержадміністрації та його заступником проведено 15 особистих прийомів, на яких прийнято 15 громадян.
За минулий рік було проведено 7 виїзних прийомів головою райдержадміністрації та його заступниками, на яких прийнято 7 громадян.
За 12 місяців 2020 року надійшло 18 повторних звернень (2019 р. - 32). Питання були ще раз розглянуті, надані змістовні відповіді заявникам.
За 12 місяців 2020 року порушень термінів розгляду звернень громадян не було.