Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини.
Луганська облдержадміністрація підтримала кампанію, яка має покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме жителям нашої області, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
«Ми підтримуємо кампанію Нацбанку, бо жителі області мають знати про свої права, новели в законодавстві та найважливіші питання, які виникають під час користування фінансовими послугами. Вони повинні бути усвідомленими, як діяти у разі непорозумінь з фінустановами, та розуміти, що у разі порушення прав можна отримати допомогу від Нацбанку або Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», – акцентував голова облдержадміністрації Сергій Гайдай.
Кампанія триватиме упродовж березня-травня 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права» https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights/