coat gerb

Луганська
        обласна державна
        адміністрація

Обласна
          військово-цивільна
          адміністрація

Офіційний сайт

Безкоштовна гаряча лінія COVID-19:

Особистий кабінет
Новини
16 липня 2021 р. - 11:58

Підсумки роботи Старобільської РДА та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян за I півріччя 2021 року

Відділ документообігу, контролю та звернень громадян Старобільської РДА повідомляє, що за I півріччя 2021 року до райдержадміністрації надійшло 470 пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 199 звернень більше ніж за аналогічний період 2020 року (I півріччя 2020 року - 271).
Ріст надходження звернень спричинено збільшенням меж новоутвореного Старобільського району.

Найбільш актуальними питаннями, з якими звертались мешканці:
1. Соціального захисту – 79 % (або 372 звернення):
- з питань призначення житлової субсидії – 112
- соціальні виплати – 152
- надання виплат внутрішньо переміщеним особам – 41
- призначення пільг на сплату житлово-комунальних послуг – 26;
2. Аграрної політики та земельних відносин – 9,6 % (або 45 звернень);
3. Охорони здоров’я –2% ( або 9 звернень);
4. Діяльність органів місцевого самоврядування – 1,9% (або 10 звернень)
5. Освіти, сім’ї, дітей та молоді – 1,7 % (або 8 звернень);
6. Житлового та комунального господарства –1,7 % (або 8 звернень);

Надходження звернень громадян до органів місцевого самоврядування Старобільського району.
За І півріччя 2021 року до органів місцевого самоврядування Старобільського району надійшло 4854 звернення громадян із пропозиціями, заявами і скаргами.
Із загальної кількості звернень громадян близько 3683 (76 %) надійшло поштою та 1171 (24%) на особистому прийомі.
Повторних звернень – 8, колективних – 89. За результатами розгляду задоволено 3579 (73,7%) звернень, надані роз’яснення – 951 (19,6%).